Edde blir cowboy på riktigt.

image269

I natt klockan två väcktes jag av en melodi från mobilen "spiderpig". Det innebär sms och fast jag inte riktigt är vaken så är jag nästan säker på att det är från edde. Edde som säger hejdå.

tänker för mig själv, hejdå edde, lycka till nu! och ler i sömnen. för vad skulle kunna passa dig bättre än att få bo och jobba på en ranch i californien? Perfekt!

Grejjen är., har jag insett. Att många åker nu,alla lämnar ett tomrum och vissa av dem ett stort sådant.
jag kommer sakna dig edde. för att du är spontan och alltid alltid där. vi ses ju om två månader,

tills dess!

good luck cowboy :)

Kommentarer
Postat av: Micki

Vad gör du nu efter trean? =) Concilia ;)? haha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback