dags att klargöra lite fakta om mitt liv.


för att svara ordentligt på din fråga micki :)

Vad gör lisa strand eftr gymnasiet?
svaret är att jag jobbar och jobbar, massor, så mycket jag kan.

direkt efter studenten så bestämde jag och vlad att vi skulle åka på en lång resa tillsammans, tidigare var det bara vlad som hade de planerna men sen kände  jag att, varför inte ta chansen?. Så jag lånade 16 000 kronor av mamma och pappa för att betala flygbiljetten som tar mig frå sverige-bangkok den 7 januari, därifrån till sydney, från brisbane till auckland, därifrån till fiji, vidare till LA och sedan via london innan jag landar på copenhagen airport den 7 juni.

Så, det enda jobbiga nu. är att få ihop pengar och att överleva vaccinationerna.

pengarna försöker jag lösa med att ha 4 jobb paralellt som jag pusslar med varje vecka.
vaccinationerna har jag inte vågat tänka på än.


Det kommer bli så jävla kul :D

Kommentarer
Postat av: Amelie

det går säker bra lisa, kul att få reda på vad som händer :)

Postat av: Linn

Jag vill följa med! :)

2007-09-25 @ 17:12:47
URL: http://linnstrand.blogg.se
Postat av: Emma

Lisa du kommer att ha såå kul!!! Jag är så avundsjuk på dig!!! det bra och försök att inte bli utbränd! haha hälsa alla pusspuss

2007-09-25 @ 18:49:28
URL: http://memorys.blogg.se
Postat av: Nikki

kommer sakna dig. tur att du inte åker än.

2007-09-26 @ 23:11:14
URL: http://nikkimalmsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback