människor är jävliga

Today...
Har jag jobbat på peter beier.
Ätit lunch med jocke
Sett high school musical, eller en del av den ;)
Bestämt mig för att inte gå ut o festa för min framtida hälsas skull:)
Blivit påming om hur jävliga människor är,
både för att jag tvingade mig själv att se en djurplågerifilm
och sen hamnade jag på den här bloggen...
http://glomdinabekymmer.blogg.se/

Ganska rolig idé för en blogg men sen när jag hade läst lite så kom jag på hur sjuka i huvudet människor egentligen är och så stängde jag ner sidan igen.



ett  av de mer " oskyldiga" exemplen:

"Fiskarna i akvariumet

Jag hällde sprit, ganska lite, typ en kork, i min flickväns kompis akvarium på en fest en gång. Alla fiskar dog.

Jag har aldrig sagt något.

//Freddan"

Kommentarer
Postat av: Emelie

usch vilka knäppon det finns.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback