tack alla underbarisar!

Det har varit en grymt rolig helg fast med mycket slit!!
Det började i torsdags när jag var på anställningsintervju för Max som ska öppna på flygstaden i halmstad.
Hade fått veta sedan innan att det var 700 sökande och att 120 fick komma på intervju,,, så jag var grymt nervös men fast besluten att övertyga om att jag är bäst  :)

jag måste ha lyckats för på fredag morgon ringde de upp mig och bad mig komma ut till max-eurostop och äta lunch med dem. Restaurangchefen, distriktschefen m.m. Så jag gjorde det och när jag kom dit var där 3 andra personer som också hade sökt jobb.

Efter att vi hade ätit så började de berätta varför just vi var där, och det visade sig att av alla de som sökte så hade de valt ut oss fyra för att vi skulle få lite extrautbildning så att vi kunde bli "mini chefer", skitkul! snacka om att jag var stolt när jag åkte hem,, jag , bland fyra, av 700!

De sa welcome till Max famaily och jag bara log, log, log.

Resten av dagen städade jag och ringde runt till alla möjliga för att ordna inför kvällens överraskningsfest för vlad! Mer om den kan ni läsa på
http://vlad.blogg.se/  .

det blev lyckat! jag hade verkligen jätteroligt och vill tacka alla som kom för att ni gjorde kvällen så rolig!!

Hela lördagen och söndagen har jag suttit uppe i bilden på skolan och målat klart min stooora tavla.
Ska ha utställning nu i veckan på galleri norre port. . . vernissagen är nu på tisdag kl 17.00 - 19.00.

i lördags kväll var vi även ute och åt på harrys och gick sedan på bio - spindelmannen 3. var sådär.

åkte hem och sov hos min älskling.
han är bäst i hela världen.
:)

tack alla underbarisar!

Kommentarer
Postat av: Mamsi

STOLT!!!!!!!!!!!!!!!

2007-05-16 @ 19:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback