suger is my drug

jag vet . Nu har jag daltat fram och tillbaka i några veckor. Det här med socker och onyttig mat..

Jag äter fullkornsgröt varje morgon och har definitivt börjat med frukt istället för en påse popcorn om dagen.... men det räcker inte riktigt. Detta ska bekämpas på riktigt. Anna Skipper hade sett på mig med allvarlig blick och skakat på huvudet och talat om att en tredjedel av min kropp består av fett, jag lovar.

Så Anna, inte för din skull men för min.

Nu börjar det på riktigt.

Jag hoppas verkligen på lite stöttande kommentarer här i bloggen och kanske är det någon som blir inspirerad vem vet :D

Kram på er alla sötnosar!

.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ett stort lycka till, jag vet hur svårt det är :/

Postat av: nattis

jag vill också vara nyttig! Måste se bra ut i min bikini nu till sommar - en måad kvar bara!!!!!!1

Karm!

2007-05-01 @ 23:53:18
URL: http://nattsnatts.blogg.se
Postat av: tess

å lycka till! jag har också haft perioder av nyttighet, men jag klarar aldrig så länge.. :(
Riktiga anna skipper?? wöooo

2007-05-01 @ 23:54:55
URL: http://www.tessimone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback