Klubb Måne.

image197

Förfest i lägenhet med alldeles för många personer inklämda, men trevliga männiksor iallafall så det var nästan lite mysigt att det var en så liten yta . haha. Jag drack cider för det är mest ordentligt. Det blir lagom bra då, allting :)
Igår testade jag en ny sort som hette iced tea- lemon.

iste.....................................♥................................iced tea

Den var inte så jättegod att dricka direkt ur flaskan en kväll i mars. Den var inte kolsyrad och en aning besk. 5% .
Däremot skall jag absolut testa den på stranden i sommar med massor av is,,, något liknande glaset på bilden ovan. MUMS.

Vi förfestade ganska länge och körde diverse improviserade lekar. Bland annat skulle man rabbla upp olika namn på saker och den som inte kom på ett ord fick straffdricka. Det var jag och 6 killar och kategorierna var :
* Spritmärken
*Snussorter
*Bilmärken
*Klädmärken
och sist men inte minst
*fotbollsspelare! 

haha. inte så lyckat för min del.

Eftersom lägenheten där vi satt o partajjade låg rysligt nära club moon så gick vi dit tidigt och lät dem stämpla oss på handlederna med självlysande färg innan kön blev lång och partyhumördödande..
Det var  en upplevelse att se dansgolvet tomt, ensamt blinkande vid 11 snåret,

En och en Halv timme senare dunkade moon av liv. Det blinkande golvet var under mina fötter och kvällen flöt på ganska fort. Flaskor tömdes, shottar sveptes. Varför slänger folk glas på dansgolvet? Idiotiskt. 

En annan sak som jag inte riktigt förstår är varför alla blir så barnsliga när de är fulla, typ håller händerna som hjärtan och fnissar när killkompisen raggar upp en tjej, ;)
Eller varför alla blir så klängiga och bara måste dansa nära nära hela hela tiden... det är roligare att skutta runt.
Francke är vår trygghet eller hur malis.


Träffade många personer som jag kände. En del av dem var rätt fulla och odrägliga. Men det kanske jag också var vem vet.

Det var iallafall en sjukt rolig kväll med alla som var på förfesten och en hel del andra!

Tack till Alexander och hoppas du inte åkte på böter från tanten!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh fyfan lisa. JAg känner mig träffad. PInsamt!
Det var kul att ha dig med ute, för andra gången sen du blev 18, skandal!
puss

Postat av: Anonym

Haha du vet att jag alltid finns för o skydda er från det svagare könet =)

2007-03-06 @ 17:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback