Hon kommer att åka till ett land där de pratar fult och knäcka ryggar.


När du åker . Om du åker,
Jag tänker om för det känns bättre.

Det kommer kännas så fel. och jag kommer gråta massor,
det ska man ju inte jag vet men det kommer jag.

Det svider som en olycklig kärlek att tänka på.
-

Jag vill alltid ha de här dagarna som idag. Bara, ligga i soffan  o kolla på tv serier.
Inte säga så mycket kanske eller säga precis allt.

Det förvånar mig att efter 18, snart 19 år så vet jag fortfarande inte allt om dig.
Varje gång vi ses så ser jag något nytt.

Gud vad jag kommer sakna dig.

-
vet du.
Om jag saknar dig för mycket då åker jag dit. Går in på benknäckarnas kontor och lipar mig igenom en intervju. Jag lovar att jag kommer sitta bredvid dig i bänken då. och gå genom låskortsslåsta dörrar.

för inget motiverar mer än äkta vänskap.

Kommentarer
Postat av: lovisa

lisi, äkta vänskap varar för evigt. Duojag varar längre än så. tack för att du finns. kärlek

2007-03-10 @ 14:36:36
Postat av: lovisa

o förresten, så skriver du jättefint.

2007-03-10 @ 14:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback