egentligen

Egentligen vill jag bara vara hemma ikväll. Mysa ner mig under en filt och blunda.
Dricka lite te och äta morot istället för popcorn för omväxlings skull.
Jag har feber.
Jag är så jäkla trött.
Men det var vår ute idag :) jag städade huset och satte påskliljor och knoppar i vaser hemma.

Mammi o pappi blir glada när de kommer hem.
Finns det något vackrare än vårens första tecken?

Nu ska jag snart till min älskling lovisi. Träffa de bästa jag vet.
Sedan ska jag sova hos Vlad och imon ska jag jobba.

På kvällen ska vi laga mat o mysa här tror jag.
Lisa edde Vlad och.... nån mer? :)

Puss o kram alla sötnosar o särskilt till Linn för att hon e så bäst!

image202

Kommentarer
Postat av: Linn

jag kanske är bäst, men du är fortfarande bättre :)

2007-03-20 @ 12:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback