"allt blir så roligt när jag är med dig! varje vattenpöl blir en utmaning"


Emmas födelsedag i fredas
var jätterolig :) Var där och åt middag pch sen åkte vi in till underbar efter en stunds förfestande. Ni lyckades vända mitt bottenhumör till något bra : jag är er evigt tacksam :d

Lördagen
var den roligaste kvällen på år och dar :D helt galet. var hemma hos mig o hade schlagerfest till långt in på natten. Mycket dans och massor med sång. Avslutades med att kolla på kvarteret skatan o jag skrattade .. haha. mycket.

söndag
var inte lika händelserik. sov länge sen skulle jag iväg till jobbet . concilia. helt okej .inga utskällningar !
sen åkte jag hem till vlad o kollade på blood diamond och åt nachotallrik som hans mamma hade gjort och majsen var faktiskt god :)

Måndag.
Jag kan inte få nog av dig.
Du har sakta pusslat ihop mig bit för bit
och jag kan nästan tycka att det känns bra igen.
att bara kunna ligga bredvid dig och känna hur det pumpar ut blod i dina handleder.
bara krama om. bada badkar. mysa o kolla på film. äta frukost. låna din tandborste

jag lånar inte din tandborste för att den är bättre utan för att jag vet att du inte blir arg på mig :)
Det känns bra .


det känns bra att dansa bugg med dig i köket klockan 12 en lördagkväll.
det känns bra att åka färjan och stå högst upp med vinden i håret med dig.
Idag är det 9 månader sedan du tog körkort och jag bestämde mig för
att det var dig jag ville lifta med resten av mitt liv :D haha.

Vladddddddddd.

kom och möt mig vid bussen
torka tåren i mitt vänstra öga
håll om mig tills jag somnar
jag älskar dig jag älskar dig!

adios amigos y amigas.

ps. idag åt jag världens godaste pizza på "pakhus" i helsingör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback