"välkommen till max det går bra att beställa..."


Det är så mycket nytt nu. med jobbet och allt. sakta men säkert börjar bitarna falla på plats och snart kanske jag kan börja andas lite, slappna av lite. Det ordnar sig alltid bara man vill riktigt mycket.

Mysig dag med Ellan Lovisa och Mickan i förrgår på gekås., handlade för mycket men det var roligt!

Lovisa körde bilen, hjälpte mig med nycklarna och höll ordning på mitt liv som vanligt!!
du kan inte åka älskling, jag tror verkligen att jag kommer tappa bort allt jag äger och mig själv isåfall!


Lovisa Lovisa, vad skulle jag göra utan dig!? :)
image257
you´'re my sun, light and love.

-PUSS!

Kommentarer
Postat av: Emelie

lovisa är nog en av världens sötaste tjejer. hon är typ definitionen av söt.

Postat av: Anna

Jag kommer snart in och hälsar på dig på max :)
jag saknar dig!

2007-06-30 @ 16:13:45
URL: http://annarydberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback