madison den 4 juni


det kom som små lyckofjärilar i magen när vi körde ner vid halvniotiden,, radion på, sommarlåtar, .. det är mysigt att vara ute och köra bil när solen går ner över västkusten.

Jag måste säga att madison har förbättrat sitt yttre en hel del sedan jag var fjortis,
men känslan av bimbobrudar och sliskiga killar sitter kvar i väggarna,

den grå trappan var stängd, men de skabbiga toletterna var kvar, fast med nya speglar :)

Vi började kvällen med att grilla i hamnen, ronja lyckades få fyr på engångsgrillarna!! jag grillade kycklingspett och de andra grillade lax. alla utom nikkis som grillade kött .

sen åt jag sallad, bröd och en kladdkaka. så jäkla typiskt mig. kladdkaka,, mätt är bara början... jag kunde knappt röra mig på dansgolvet och sen lite mensverk på det. jepp. rulla runt snarare än shake that ass. :D

tack för kvällen alla mysheta brudar. bilder kommer snart!

pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback