Det är då jag trycker naglarna djupt in i huden och tar ett extra andetag.

Du kan aldrig veta säkert
och du kan aldrig lita på någon till hundra procent.

Det är för litet här för att kunna göra misstag.
Och nu när jag ser det såhär så verkar det så meningslöst att ens försöka.

Jag ser dig på bussen och hela magen vänds ut och in.
för mig, är du bara en smutsig fläck på ett annars felfritt negativ.
i mörkrummet skall jag framkalla de bästa av känslor och minnen.
Inte låta någon repa smyga sig in och förstöra.

-
Jag skakade. och det syntes. Jag torkade tårar och hoppades att de skulle försvinna.
Tack för att du sa det där om självförtroendet, det hjälpte.
Jag har klarat fyra veckor till nu och har aldrig varit mer beslutsam.

Men som du sa. Jag ska inte låta det ta upp för mycket av min tid och energi.
och jag försöker.

jag lovar.


vi ses om fyra veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback