lisa,linnea och de lila rutorna

image240

det var sjukt roligt att bara vara med linnea och dansa hela kvällen!!!!
samtidigt som vi störde oss enormt på alla patetiska killar.

Club moon har gjort sitt för min del. jag känner inte för att dansa på deras sötsliskiga dansgolv längre.
Det har rutor. rutor delar in och betyder att man ska hålla sig på sin plats. inte kladda. bläh.

ska man skratta eller gråta när killar är patetiska?
ser jag ut att vilja bli klappad på huvudet , nej.
ser jag ut att behöva någon annan i hela världen än min tjejkompis? nej.

som jag sa. som jag knuffade... bara, LÅT OSS VA.

som alltid fanns Alle där med en trygg kram. skönt att det fortfarande finns normala killar här i världen.
min låg hemma och sov men jag ringde och väckte honom när  jag skulle gå hem och ta bussen.... :)


Det värsta  är att det inte verkar spela någon roll hur många gånger man säger nej och hur otrevlig man än är. det finns alltid äckliga killar med äckliga händer och fulla ögon. jag sa till linnea att nästa människa av manligt kön som sätter tåspetsarna på min lila ruta den knockar jag. och det gjorde jag också.... nästan. iaf :)
-

och vart man än vänder sig så är det slisk, slibb och mtv. och jag hatar mtv och jag avskydde musiken på moon ikväll men trots det var det något litet solsken som höll mig uppe och gjorde att min kväll blev bra trots att alla andra åkte hem och hon heter ..............

Linnea!!!
  puss!

kvällen citat:

dissad kille: "okej jag förstår, du behöver ditt kvinnliga privata utrymme"
jag: "nej, men jag kräver min pojkvän får ha mitt privata utrymme ifred"


sleep tight.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Lisa!:) Jag hade super kul i fredags, vi måste dansa tillsammans igen snart! puss

2007-04-29 @ 14:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback