jag saknar jon


ibland är mitt jobb på concilia världens roligaste.
Idag hade jag många roliga människor på tråden och det gör mig så glad :)
¨
Det påminner om att mina trummor som nu står och samlar damm och väntar på att säljas för ett inte så långt tag sedan innebar att jag umgicks en timme i veckan med en fantastisk person!!

Jag saknar min trumlärare. mycket. för jag var alltid så glad efter den där timmen. han hade en så skön stil :)

.

ja. det är mycket nu. min google kalender är proppfull med saker. och fast det kanske inte alltid märks på mig att jag är stressad så är jag det. hjärtat dunkar miljoner hårda slag vissa dagar och det ska bli så skönt att få varva ner efter studenten.

.
träffade avraz idag. för er som vet vem det är.. han mår bra och är jätteglad! vi pratade en stund och det känns så skönt att man kan träffa någon efter två år och bara vara uppriktigt glada att se varandra. önska varandra lycka till och en kram. det betyder jättemycket!! vi gick i högstadiet tillsammans... fatta vad liten man var :D haha.

jag kommer sakna sp04k.. usch vad jag kommer sakna er.

saknad saknad saknad
.


du... jag saknar dig . du vet det va? jag bara måste verka hata dig för att orka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback