Material Girl med massa känslor.

Jag har slutat att titta i spegeln nu. Jag gör det bara på morgonen.
Vågen slutade jag med för snart tre år sedan, och det saknar jag inte.

Jag ska börja mer med hjärtat.
för ja, jag är lite material girl. Jag har till och med foton på när jag tittar i spegeln.
men jag har massa känslor också.

Jag heter lisa men fast jag snart är 18 så kallar vissa mig för lisa med i på slutet, lisi.
snart 18 år men vad hjälper det mig när jag fryser på lördagkvällen medan tequilan värmer andra.

Jag kan inte skaka av mig känslan av dig sen i helgen, hat. Ja... och jag är inte riktigt säker på om det är dig jag hatar, världen eller relationen som förstörde precis allt.
och varför jag bryr mig, jag vet inte. Du var varm när jag behövde det som mest.

jag älskar håkan hellström. by the way. underbar konsert i helgen. top 3 på listan med oasis på hovet överst.  Hovet var som en kylig dröm. Håkan fick blodet att pumpa.
--

Material girl.
Nikki säger att det handlar om detaljerna,
jag önskar mig kärlek,

många har mycket att bevisa.

va vem var när hur, imorgon ska jag vara bästa vän med mickan.
när ska någon vara bästa vän med mig.?
hoppas helgen.


ps. lovisa gjorde min dag, och det enda hon egentligen gjorde var att se uppriktigt glad ut över att se mig. 1 minut räcker, jag älskar dig .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback