Tårarna. jag vill inte dit igen.


jag ser ditt namn blinka. det var längesen du ringde mig,
du. jag saknar dig ofta, min bästa killkompis.

.
det gör ont, och mitt medlidande och omtanke blir till ilska när du säger att du är onykter ikväll.
jag vill att du ringer mig när det gör som mest ont,
inte när du redan tagit hand om smärtan själv.
låt mig.

det kommer in i dina lungor.förvränger din personlighet .
det är varken tobak eller alkohol.
det är en annan drog och jag bryr mig inte om vilken,.
det spelar ingen roll för tårarna kommer ändå-

fjag hade en vän en gång.och han drogade tills jag inte kände igen honom längre,
och han sårade mig mer än någon annan gjort.

jag vill inte dit igen.
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lovar

2006-10-15 @ 22:00:55
Postat av: Anonym

been there, done that....

2006-10-16 @ 12:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback