Jag kramade idag men dagen kramade inte tillbaks.

Gick upp på morgonen. Måste sett tusen gånger snyggare ut än vad jag kände mig för jag kan lova att jag inte mådde bra :) Det brukar oftast vara tvärtom tycker jag men men, det var ju iallafall lite positivt.

Bestämde mig iallafall för att gå upp och krama dagen lite för att göra det bästa av den så, ja, jag gick till skolan idag. det är vad jag kallar ett framsteg.

Halva klassen känns ganska förkyld nu och eftersom jag känner att mitt immunförsvar inte är på topp nu efter tre dagar utan mat(jag har inte bantat bara så ni vet. inte mitt fel) så gick jag stora omringar runt alla som hostade:) man kan aldrig vara nog försiktig.

Jobbade första dagen igår. marknadsundersökningar via telefon, interessant. Många otrevliga och nåra trevliga människor :)

Åkte till stan o fikade med mickan,lovisa o malin i stan sen. Espressohouse. Träffar de där sannarpstöserna allt för sällan tycker jag. Mickis ,jag tycker "låtsas vara sjuk o spela tv spel ist" låter bra.

ju mer jag tänker på det. mycket bra.

Sen sa jag hej då till min idol och jag o mickan gick o köpte en burk på lagerhaus. Jag har börjat samla på mig tomma saker nu. Utrymmen där jag kan dumpa ner all skit och få ytan att se "ordning och reda" ut.

..För det man inte vet har man inte ont av, eller hur? Inte för att det är så många som inspekterar mitt rum för tillfället men ändå, man ska ju leva där själv så.

Kommit fram till idag: En tom burk är alltid bra att ha. Nu önskar jag mig bara ett trollspö också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback