älska mer.hata mindre.


satte mig här en stund för att rensa huvudet innan sömnen.
sover ensam inatt och då blir det alltid tid för tankarna.

ni säger att jag skriver bra, senast var det nog anna, tack anna:)
men jag kan tyvärr inte säga detsamma om alla som läser !

ser ju antalet sidvisningar och det är dåligt med kommentarer från er...
lite tråkigt!

för här skriver jag ju trots allt för andra och för mig själv när jag behöver respons.
kan ju alltid gå tillbaka till o skriva med bläck i dagböcker. ,

.

nu kommer kompis o puffar på min näsa med sin söta rosa nos.
han tycker nog att det räcker med skrivandet nu för han lade sig just över halva tangentbordet.

jag lyder hans råd.
godnatt världen.


och en stor varm kram till ,  emelie, .  

Kommentarer
Postat av: Emelie

om den kramen var till mig så, tack


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback