6 taggar i tummen och grön dricka,


JAG är förälskad i hello saferide. De får även den gråaste söndag att kännas helt komplett, tillräcklig och alldeles underbar.

Jag vaknade med 6 taggar i tummen, de sitter kvar än. Fast mamma har plåstrat om mig lite.Jag är så rädd för pincetter och taggar. usch. illamående är jag så det räcker ändå,

Igår var lika bra som jag hade hoppats på. Jättekul att Träffa alla. Vissa med stora bokstäver för mig, andra med små men roliga ändå.

GRÖN DRICKA GRÖN DRICKA GRÖN DRICKA.. MMmmmmm min mmMaaalibu,

Ord, var ska jag göra av dem idag,  jag vet inte . Kläderna liger i drivor på mitt golv och jag lyssnar på 5 låtar om och om igen. Nu är det Wonderwall och som vanligt gör det lite ont i magen när jag hör oasis, smärtsamt men underbart, det bästa jag vet.

ALex, det är ju alex som är wonderwall lite grann, och han är nikkis wonderwall nu.:) Det är bra. Glad för deras skull.

.
kärlek kärlek och suck and blow. pussa på näsan och inte  fatta nåt. Så många gånger jag har pratat med mig själv på malins röda toalett. det är sjukt, Jag kan höra malin sitta på andra sidan väggen,, 13 år och barnslig. . . säger att hon HÖÖÖR när jag kissar. moget. :)

....jag är förälskad i liam gallaghers röst



jag har inte ätit popcorn på en vecka.... abstinens.
jag vill ha en pilatsboll.
jag har en dröm.
jag vet det perfekta överraskningen som jag vill ge till min älskling,,, men det får bli till våren.

våren,,, sommaren, studenten.. med mössan och mitt namn i Guld. Jag känner mig inte stor. känner mig inte som om jag är färdig nu. . vad kommer hända med alla man känner?

Jag tycker jockes förslag om ayia napa var bra. Jag vill vill vill. .
men det är ju ett tag kvar. fika på fredag låter mer rimligt att skriva i almenackan.

07, student 07, gud vad jag längtar,

Men man ska inte längta alltid, man ska leva nu nu nu och jag är inne på det där med tre tre tre, jag ska nog bränna en skiva med en låt till padde nu. eller nåt.

Roxette-how do you do,

jag vill ha min älskling här ikväll ,

det är  höst ute. jag har mycket framför mig den här veckan,

det pirrar i magen, både bra och dåligt.


love. L


Kommentarer
Postat av: Linnea

hej Lisa, du skriver mycket fint! jag gillar oxå hello saferide massa..
Läs gärna min blogg Linnealindblom.blogg.se inte skrivit så mycket än men ändå:P

2006-10-22 @ 23:31:49
Postat av: Nikki

Alex han min.

2006-10-23 @ 22:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback