Ví ska laga så många köttbullar som Julen kräver. ALLTID!

Jag har aldrig slagits så mycket med någon, som jag och Lou slogs när vi var små....
Har jag hört iallafall. Från Mammorna, de som stod med rynkade pannor och såg deras gullepluttar riva varandra och dra av hårtussar. Ja, vi slogs. Men nu är vi vänner, vi vet exakt hur vi ska få varandra att bli arga men vi retas bara. Lou är en av mina allra bästa vänner.
loou
Linn slog jag inte, hon var ju mindre ! Sen spelade hon memory med sig själv också så henne var det ju synd om ändå  ;) Det jag ville komma fram till var hur mycket ni betyder för mig . Som jag sa till Linn innan idag....

Varje gång jag ser er i skolan så ser jag någon som gör mig till mig själv, om ni förstår. Jag kan vara Lisa med er, för ni känner mig så bra. Det är så skönt att ha någon som man verkligen kan krama om och känna. . . Det här är min kusin. Ni kommer alltid finnas där, precis som syskon och föräldrar, är ni en del av mig.

Nu är det snart Jul, och vi ska vara tillsammans då. Spela spel och mysa. Vi har lovat varandra att alltid fira Jul tillsammans. Alla fyra. LISA.LOUISE.LOU.LINN..... Om vi får fem barn var så får vi helt enkelt laga så många köttbullar som Julen kräver!

..Vi hörs inte ofta, Vi ses ännu mer sällan,, men när vi väl ses, då är det som om det var en sekund sedan vi var små. Sedan tomten fanns och sedan Linn var bästis med lammet, och Lou hade Kalle. Jag fanten och Louise Rosi. Vi kommer alltid vara de där barnen i varandras ögon tror jag. Och det är det jag tycker så mycket om.

Tonårsdepressioner, Fyllehistorier, Skitsnack och Svek. Det finns så mycket av det.

Men med er, kan jag vara barn. Lisa. Och mig.

Älskar er mina kusinvitaminer.

!loulinn
Linn och Lou. På Lous konfirmation.

lisa o lou
Lou och Lisa!!

barrndom
Efter ett bad i vattenspridaren kanske? :)

barnidomi
Jag är värdinna :)

bard
Linn får paket av tomten!

brndom
Lou har sand i skon !

barndomen
Dubbelt upp! Isabel, Filip, Angelica och Lisa.

louliisi
Vi älskar att bada!

Kommentarer
Postat av: Linn

Klart att vi alltid kommer fira jul tillsammans, även om vi är 50 pers i släkten ;) Vi får allt ta o ses lite oftare tycker jag däremot. Jag saknar att vara med dig och Louise, jag saknar våra stunder tillsammans när det bara är vi 4. Då vi kan sitta och diskutera allt som är omkring oss t.ex. Hasse och löständer haha :)Jag älskar dig Lisi, jag älskar Louise och jag älskar min kära syster Lou. Och ni kommer alltid betyda enormt mycket för mig, allihopa :) Tack för att du finns! Kramisar lilkusinen.

2006-11-28 @ 23:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback