Min trygghet finns i hjärtat, norrköping och vännen.

omduskullesettpåmigmedögonsåsomjagsågpådigidagsåskullejagkramatdighårtochaldrigsläppt.
jagklandrardigintejagbaraönskarmig


Idag har varit en tuff dag.
jag fattar inte varför, just jag?
varför i hela världen, jag.

harnoll.inteensrättenattklaga

Jag har inte ens någon som orkar se mig ledsen.
Inte idag iallafall. och inte när jag behövde.

Men tack Johan. För att du alltid lyssnar.
eller bara säger  "D e lugnt". Det är skönt att höra..

tänk att man ska behöva ringa ända till norrköping från sture.
för att känna sig lugn,bättre till mods.

Och tack Lovisa. För att du är min trygghet.
och tack vlad. för att jag får ringa dig mitt i natten.

och tack toda la familia. För att ni är all i need.




jag orkar inte slå mig fram till scenen.

Kommentarer
Postat av: Nallè

Du kan alltid ringa ænda till Oslo om du vill =) Kanske inte ær værldens mest ekonomiska sætt att få någon som lyssnar på en, men det ær ett alternativ iaf =) Saknar dig Lisi, hoppas vi ses i jul. Ska gøra mitt bæsta før att komma hem till den speciella dagen. Puss

2006-11-30 @ 20:09:34
Postat av: Linn

vad är det som har hänt Lisa? :( Du kan alltid prata med mig om du vill!

2006-11-30 @ 20:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback