Lis-i

Att sätta - i på slutet av något. Är för mig, att visa att man står personen nära. Det är något som betyder mycket. När du säger Lovi. Så betyder det mer än alla "jag svär på heder och samvete" i välden, tillsammans.

I morgon är det psykologi första timmen. Sen väntar en gräsligt lång skoldag. Jaja, det kunde varit värre.
Jag längtar tills jag får ge Ellan en stor kram. Har tänkt på dig idag. Tänker i och för sig på dig ofta.

På alla er. Jag vill att ni ska finnas kvar här, i halmstad, eller iallafall hos mig. Särskilt mina superstars. Jag vill alltid vara er Lisi. Med i på slutet.

älskar.
Puss

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Lisi, du är söti! glad att jag har dig som vän.
Imorgon, stor kram, tack! Kärlek!

2006-11-27 @ 23:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback