2 blåbärsbullar och en bitch,


Jag sitter i skolan nu, Stuuuregymnasiets kalla fotolokal.
det luktar ättika här.
Men det är vackert.

Jag glömde ge Ellan hennes blåbärsbulle innan hon gick,
så jag fick äta båda två själv för Ronja var mätt  på bulle.

Det kan ju tyckas kul men det är det inte, för jag tror att jag är allergisk mot bläbärsbulle med socker på.
Det kliar i halsen och jag kan inte andas så jättebra :(

Väntar just nu på att klockan ska bli 18.55 så att jag kan få träffa min älskling.
Saknar saknar saknar.
Har sagt hans namn kanske 100 gånger idag, Vlad. Eller Vladdi,
som jag säger när jag längtar extra mycket.

Vill.
Hem.
Nu.

Med hem menas till honom för jag är trött på att vänta.
Har fotolektion från 4-6 varje måndag och det är så drygt,
Vår lärare har inte ens varit här på en månad.
Han är alltid någonannanstans.

Fast vi har en annan "lärare",
Men hon gör ingenting.

"eget arbete"

Hurra för Måndageftermiddagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback