jag har ett födelsemärke...

det där om att känna någon, nära.

handlar det om förtroende,
eller att känna till varje märke på min kropp?

handlar det om att vilja,
eller att inte klara sig utan?

det där vi intalar oss är överskattat,
är det allt vi människor behöver?

att vara nära.

för jag har ett födelsemärke,
du vet var.,
och jag vet att du vet,
för det syns.
känns.

och jag vill inte ha nån copy copy responser nej jag vill bara vara jag och ingen annan knappt mig själv heller men kanske är det bäst att skriva de där allra viktigaste känsligaste och innersta tankarna i bläck istället för blogg för bläck är mycket bättre .det kan ingen se och ingen sudda det går bara att bränna men mina hemlighetsstämplade böcker ligger i att brandsäkert skåp ett sånt där man har för vapen och mina böcker är vapen för de avväpnar min själ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback