ilskna tanter i yllemössor är mer än vad jag klarar av idag.


det är så sant som det är sagt. Halmstad vaknar till liv igen. när solen skiner, då känner jag min hemma i den här staden, då känner jag att här bor många roliga människor med färgglada kläder och solglasögon. Jag tycker om halmstad då, när det luktar solkräm och varm hud. När det smakar glass och salt salt salt!

jag skrek lite i skolan idag., förlåt killar. :) men fredrik sa bara i lugn ton :
"lisa, säg jag får damp iställer för" "jag får mens"... det låter lite trevligare.
okej förlåt ska tänka på det.

Istället för klassråd fick vi äta glass o grejjer . det var myspys. jag, elle och bettan bergman åt glass på torget. det var jättetrevligt ända tills en elak tant snodde vårt bord o stolar. jag fattar liksom inte varför..

bara för att hon är gammal så tror hon att hon har all rätt i världen o köra med oss "flickor lilla". aah.
vi var bara snälla o sa att hon kunde sitta vid vårt bort, sen så ropade hon på sin man kurt o så sa hon "jag tycker faktiskt att ni kan gå nu, för ni har ju inte köpt någon glass än och det är väl ändå dom som äter glass som får sitta ner!?" okeeej. vi orkade inte argumentera mot henne så, Kurt slog sig ner o vi gick o hämtade bettan. Andledningen till att vi satt där utan glass var för att vi väntade på elisabeth så vi kunde köpa glass samtidigt ;) haha.

en annan anmärking . damer  70+ är den enda gruppen av människor som går runt med mössa när det är 23 grader ute!?

jag är så trött o slut o arg  och har ont ont ont i magen idag det är synd om mig. tyck synd om mig snälla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback