trots allt, vill jag att du gör min kväll.

ikväll skulle jag bara vilja cykla in till stan. gå runt och känna att ingenting spelar egentligen någon roll, ingen kommer märka var jag har gått och ingen kommer undra var jag är.

jag skulle vilja ha dig vid min sida då, sen skulle jag skjutsa dig hem på cykeln trots att jag inte kan, bädda ner dig i min säng och göra varm oboy trots att det är sommar och vi måste ha alla fönster öppna.. det gör ingenting, vi släcker lampan så kommer inte myggen att hitta oss och ingen annan heller. Vi kan bara vara oss själva och inget spelar någon roll, ingen bryr sig förutom vi,



sen, innan vi somnar ska jag säga :
.. jag är så glad att du hittade mig.

det kommer alltid en morgon efter tidlösheten och det enda som är svart då är mascaran under mina ögon. allt annat är ljust och du drar täcket över huvudet. jag tänker att du är söt, sötare än igår och så är det nog. när man lär känna en persons insida. Så jag ler mot dig och säger " du är söt, kan du inte köpa juice till mig??"



..så när jag duschat sitter du vid köksbordet och ser söt ut, med juicen jag bad om., och jag sätter mig mittemot och bubblar i glaset, äter mina mini-tuggor och ler. du ler också. för idag är en ny dag och det är fortfarande lika mycket värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback