spelet vi spelar, när sommaren är här.


det är sommar igen.
vilka månader är sommarmånader? hur länge stannar solen hos mig,
länge hoppas jag.
Tylösand måste vara den bästa stranden i sverige, särskilt nu när det inte har hunnit komma massa turister hit, fast en besökare hade varit trevligt.
Men frankrike lockade honom mer än Halmstad, jag kan nästan förstå honom :)
hoppas du får roligt Johan .

Jag måste erkänna att sommarvärmen påverkar mitt skrivande negativt. det blir inte lika mycket tänkande nu, man tänker bättre i kyla. alla sinnen blir skarpare om man fryser. enligt mig.


jag tycker att jag och min syster är olika eftersom hon är en sån person som inte kan sitta still, hon blir så rastlös när hon inte får göra något.
 men som en vän sa:
"då har ni ju något gemensamt, du är ju beroende av att skriva, annars blir du också rastlös." //-L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback