min midsommarafton.


Jag tror att efter i år, så skippar jag alla högtider förutom julen,
för julen firar man med familjen och de är nog de enda man kan lita på.
sen älskar jag julen också.
-

egentligen sörjer jag inte den här midsommaraftonens hastiga bortgång särskilt mycket. Fick ju en försmak hos Matilda redan för en vecka sedan och idag har varit en alldeles underbar lagom svensk sommardag., så jag ska inte klaga.

-
kan summera gårdagen såhär:
Mest midsommar : när jag och elle plockade blommor och gjorde en krans.
Minst midsommar: promenaden ner till gråa kalla staden.
Roligast: Min och mickans snapsvisa. sång:lisa. trummor:mickan.
Saknades: Malin
Fanns det för mycket av: Jordgubbar och alkohol.
Bästaste o snyggaste: Ellan i vita byxor.
-

och så ett litet tack till en lite speciell. kraam på dig vännen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback