lantfjollor,bonnläppar och the farm sluts.

ikväll har jag tillsammans med 7 andra tjejer firat att Matilda har fyllt 18, var hemma hos henne, utklädda till riktiga lantisar. riktigt roligt!

fick en hel del inspiration inför midsommar , med lekar och sånt där skojjsigt. :) 
vi fick råa ägg i munnen, stövlar i rumpan och vatten överallt.
 
stort tack till Matilda för en supertrevlig kväll! Hoppas du klarar att kryssa av åtminstone hälften av sakerna i boken "saker jag måste göra innan jag dör". :)

på bussen in till stan var d killar som stötte på oss trots vår snygga lantis-utstyrsel och de grönvita "hyltebruk-lantmän" kepsarna, det tyckte vi var lite roligt.

extra kul att spendera lite mer tid med elle senare på kvällen när vi bytte om o gick ner till stan. köpte äckliga tuggummin och öl på uteserveringen.
satt inte där så länge, var äckliga 40 åriga gubbar som glodde ögonen ur sig och viftade med ögonbrynen lite lagom mycket.

så då gick jag på promenad med padde istället. imorgon ska jag få veta en hemlis.

Kommentarer
Postat av: Gunnar

47 år gammal, hur äcklig är jag, låt säga på en skala 1 - 10 ?

2007-06-18 @ 19:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback