ingen solar topless i halmstad.

Halmstad är precis som alla andra städer av samma storlek en stad full med människor som älskar att veta allt om alla och att överhuvudtaget bry sig om vad alla andra gör, har på sig och vem de föredrar att umgås med,

Tylösand är sjukt folktätt på sommaren och som en nära vän sa till mig , "det är här alla rykten sprids" för så är det. Jag har alltid tyckt att det är lite besvärande att byta om på stranden då man har människor precis överallt runt omkrig sig, de flesta har även med solglasögonen med mörka glas... jobbigt.
nu börjar jag även känna att man inte vågar öppna munnen och prata med vem som helst med risk för att det sitter folk och lyssnar på vad man säger.

Jag bara undrar varför det är så, varför alla måste vara så nyfikna och hemlighetsfulla, varför inte bara säga hej till dem man känner och skita i resten. Man behöver väl inte låtsas inte se varandra fast man ligger 5 meter från varandra, man måste inte bry sig så himla mycket om vad alla andra tycker hela tiden. det är extremt irriterande.

jag har råkat flasha brösten i tylösand,
jag har skrattat och gråtit i tylösand.
jag har bråkat i tylösand,
jag har kysst nån i tylösand.


så varför älskar jag tylösand? jag vet inte. kanske för att jag tycker att det är lite roligt att betrakta folk, hur alla spelar.  det var det jag syftade på i rubriken här under... '
"spelet vi spelar , när sommaren är här".

för ingen är riktigt äkta, ingen tänker bara på att koppla av.
nej, ingen solar topless i Halmstad.

Kommentarer
Postat av: kire

klockrent skrivet =)

2006-06-14 @ 20:33:00
Postat av: Anonym

och visst har du rätt. jag tror alla drömmer om att bara kunna slänga av sig tröjan och bara vara sig själva. bara kunna slappna av utan massa spel.

2006-06-15 @ 00:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback