får jag spy på dig? nähä, varför inte.

vad är verklighet och vad är på låtsas? är det okej att gråta till technomusik bara sådär mitt på dagen för att man inte vet i vilken ordning man ska tänka sina tankar? När det är så mycket outrett hela tiden som gör att det bubblar över... galet. Jag måste börja skriva igen innan jag flippar ur helt för det händer så mycket saker i mitt liv just nu att jag inte hinner tänka igenom allt. Jag är beroende, addicted to write in a fuck*n book. That kills me sometimes. Ungefär lika kul som att va beroende av att käka ett litet blått piller varje morgon kl 7 för att man inte står ut med att vara tjej och tänka på att imorgon kommer det att börja rinna lite blod , jaha, eller nej kanske om en vecka eller kanske när jag sitter på stranden.... JIPPI.  Stööört..

och nu tänker du att va babblar hon om egentligen?((och om jag visste det skulle jag svara,)) jag skriver bara det som pluppar upp i huvudet just precis nu och det är som sagt många saker som snurrar och bråkar om min tid. Jocke jag är ingen poet jag är bara helt virrig och skriver mest för att kanske, förhoppningsvis nån dag så kommer jag ta nåra tabletter lugnande och sätta mig och läsa igenom allt och se det ur en helt annan synvinkel än vad jag gör idag, kanske förstå varför jag är sån här...

så tyck vad ni vill, det blir iallafall aldrig tyst i mitt huvud och,,,
jag är väl psycho då! but so what, det är min mamma med. ikväll snodde hon my very¨dear lap top  och imiterade ett monster. Jag skrek och grät och ropade på pappa... som bara skrattade åt mig innan han smällde igen dörren och försvann,

inte konstigt att ungjäveln turned out like this.
like ME.


Kommentarer
Postat av: Jocke

har jag sagt att det va du som va poet ;P

2006-06-28 @ 17:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback