Imorgon åker jag och min rosa resväska till Alicante.



nu sitter jag här igen, det är alldeles för sent egentligen.
borde verkligen sova. jag åker ju imorgon, Espana..
2 veckor, 14 dagar eller vad man nu vill kalla det, sol och värme blir det garanterat.

jag är rädd för massa saker, men jag vågar inte skriva dem här för jag tror på att saker händer om man på något sätt yttrar dem högt, tal eller skrift. så jag håller dem för mig själv,
planet lyfter 16.00 imorgon från kastrup/ cph.
min rosa resväska är packad,
allt är klart, men jag kan inte sova.

Var har den här sommaren blivit av egentligen ? den har smält bort, alldeles för fort, jag hann inte känna smaken av sommarlov riktigt, det sista sommarlovet.
Jag har funderat väldigt mycket den här ledigheten, på att... om ett år, då är det slut..allt, skolan,,
det är då man märker vilken kunskap man har nytta av, vad man vill göra med sitt liv när man kan välja fritt och vilka vänner som verkligen betyder något.

MEN MEN, DEN DAGEN DEN SORGEN, haha. eller nåt.
nu ska jag ju snart iväg på ett litet äventyr iallafall, och känna hur stor världen faktist är.
sola bada och mysa massor, ladda lite energi så man orkar göra bra ifrån sig sista året!

ska bli skönt o bara umgås med toda la familia y el novio.
plaska på vattenlandet i år igen.. :)
http://www.aqualandia.net/default2.asp


igår kväll var jag o badade i stenbrottet i holm, det duger det med :D
pusssas


kommer sakna er här hemma, extra kram till miss bergman som ska slita på glassbaren!

Kommentarer
Postat av: Malis

lisi,när kommer det uppdatering här? saknar dina kloka roande upprörande ord! gör inte en silverfisk nu.
krami


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback