nYA året Skall FiRAS!

Ingenting blir jobbigare än man gör det.
Och det kan bli precis så roligt som man vill att det ska bli :)

Jag fyller snart 18. Och det är julafton om 2 dagar ungefär..
Jag längtar jättemycket samtidigt som jag vill dra ut på tiden så mycket som möjligt,
Vill inte att den dagen ska komma när vi säger hejdå.
Viiiilll iiiinte.

Men som jag sa innan ikväll..
Detta är inte sista nyåret vi firar tillsammans,
det är bara sista nyåret vi firar tillsammans i HALMSTAD :) och det är ju inget att deppa för direkt,

Så, ös eller not. Kortspel och x-cider eller zaranoff och kräkas i en buske.
Nyår ska firas och du bestämmer själv hur kul du kommer ha !

Jag kommer ha,,,KUUL :D


NYYÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback