13 dagar kvar

Jag kom och tänka på , när jag och malin satt och kollade på foton..
Och jag sa ,, att vi inte behöver fler foton, där man trycker ihop huvudena och ler så man spricker,
på sned. Make-upad och full.,

Jag har 10000 tals. och visst det är lycka, det är värme och minnen från bra stunder.

Men jag vill ha mer foton när man känner något, en sån där riktigt stark kram, tex.
jag har inte många kramfoton.

Det jag ville komma fram till var, att jag saknar er tjejer, nyktra i min soffa med kladdkaka och mario cart.

Jag saknar mikkan just nu. För att jag inser att vi inte lyckas ses den här helgen heller.

suck. livet är för kort för att sakna hela tiden.
och jag är för bra på att tänka negativt-

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Lisi.. Vet du vad?? Jag saknar dig också very much!Å jag saknar också mario cart och kladdkaka! Du är bokad för en sådan hel dag under julen bara så du vet! Puss!

2006-12-16 @ 10:45:29
Postat av: Elisabeth

Jag tycker att en mariokart kväll med massa gott hade varit underbart. vill snarast!

2006-12-17 @ 15:10:27
Postat av: Nikki

Det bokar vi på lovet. alla tjejerna och massa gott.

2006-12-17 @ 19:24:15
Postat av: Lovisi

Jag håller med mina flickor från ovan.
Lisi+Lovisi plockar svamp = galet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback