barsebäck och kräftskiva,

  • .malin tycker det är massmord att äta kräftor, sen tar hon ut sina revbenspjäll ur kylen.
  • .viktors kräftor var så stora att han skar sig i fingrarna när han skulle få upp skalet.
  • .matilda slungades bakåt i tiden när hon sippade vin ur uråldriga vinglas
  • .vlad fick dagens exercise när han langade vitlöksbröd till alla.
  • .magnus sjöng högst och mest i bastun
  • .lisa kom på att bastu och alkohol inte är bra kombination.
  • .edde stod för kvällens skål, för vänskap.

 

iiih. jag känner mig friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.lisi+malin+alger i vattnet= hud.mycket.den vita med



natt::

till och med en klippa kan kännas mjuk när jag ligger bredvid dig.
det åskar på så långt avstånd att det endast är vackert och inte skrämmande.
vattnet är tyst.lugnt. det ekar när vi visslar i bukten.
jag lutar huvudet mot ditt bröst och känner hjärtat.
känner värmen från din kropp.
ser dina läppar i kontur och bortom dem massor med ljus i hamnen.
låt lyckan stanna kvar-
forever and ever,

baby-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback