mina fötter blöder men jag kan inte sitta still.


gårdagens festande var väldigt lyckat, ända tills man vaknade på morgonen men det är en annan historia. Att må sådär bra för stunden är ju nästan oslagbart, trots tårar och skavsår.

har gått barfota på sandstrand idag och blivit påmind om vad det är jag älskar med halmstad, stränderna.


Sex ON the strand. eller hur KNÄPPIS.

Har gått barfota hem genom staden också för den delen, fötterna blödde lite av skorna... vita skor med rött blod., det såg ganska äckligt ut. måste jag säga... jag är ju lite känslig för sånt där :)

mina fötter blöder men jag kan inte sitta still. inte igår inte idag och inte ikväll. jag hoppas på framtiden.


Adios amigos. nu ska d partajjas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback