det finns inga svar i psykologiböcker.


nu ska jag plugga psykologi resten av dagen, natten också kanske....kanske ska man sluta hoppas på att förstå något. läsa sidorna upp o ner för att hitta svar på någonting. försöka identifiera sig i andras teorier och inse att det inte finns där. det finns inga svar i psykologiböcker, de är bara källan till ännu fler frågor.

jag skulle vilja säga till er så att ni förstår. att jag inte är värd det. jag är nog inte ens jag och jag vill inte.
jag ska sluta tänka sluta känna och börja få ordning på saker. för det här håller inte länge till. i need you.


ps. malin... det är inget att oroa sig för. :) i promise.

Kommentarer
Postat av: malin

Var också tvungen att ta ett avbrott från teorierna som bara blandar ihop sig med varandra till en enda stor gegga.
Då ser man orden från lisi, som man direkt börjar tolka. Utan att egentligen rå för det.
Nej, malin, inte göra så. Ord på blogg är en sak, lisi i verkligheten, en helt annan.
Hädanefter kommer jag att se dom just så, som ord. Så du behöver inte heller oroa dig, att jag sitter och försöker analysera dig. Trots att det är lite lockande med tankte på all psykologi man är fullpumpad med.
/kärlek

2006-04-19 @ 22:21:08
Postat av: lisa

tack sötnos :)

2006-04-20 @ 19:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback