complete.


jag vill bara skriva något nu som känns fulländat, något som innefattar allt det jag vill ha sagt så att jag kan sluta skriva sen. men jag tror aldrig att det kommer hända.

det är valborg ikväll, jag tänker alltid ett år bakåt, det är konstigt vad man minns. känns dock inte lika kul det här året även om det ska "firas" med samma människor. . . förra året slutade dåligt, året dessförinnan likaså.kanske blir den här kvällen alldeles perfekt eftersom mina förväntingar är under nollstrecket.maybe.


jag förstår mig inte på det här, vad gör vi liksom? lever livet ? gör vi det. tänk om det här var din allra sista dag. "NEJ USCH FY SÄG INTE SÅ...."

men om det ÄR så då. . jag säger bara om.

jag saknar så mycket. hälften av min vakna tid tänker jag bakåt istället för framåt. det är ganska knäppt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska snart åka iväg för att fira Valborg. Men visst, alla högtider känns som om de är överskattade. För oss har det alltid bara blivit Fel. Kanske om vi ändrar vår inställning precis så som du säger, kanske kan det bara bli bättre då?
Det återstår bara att se.

Postat av: De tre vise männen

Längta efter något annat så är det lättare att glömma det som har varit.

2006-05-01 @ 02:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback